لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
من و دیبالا سر ضربات آزاد همان موقع تصمیم می گیریم

من و دیبالا سر ضربات آزاد همان موقع تصمیم می گیریم

میرالم پیانیچ نگاهش را به 3 امتیاز مهم بازی آینده با المپیک لیون دوخته است. در یک بازی حیاتی در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در خانه ی لیون باید به مصاف این تیم برود. این مصاف برای میرالم پیانیچ بسیار خاص است چرا که او 3 فصل بین سالهای 2008 و 2011 برای این تیم بازی کرده است.

 

این هافبک بوسنیایی در کنفرانس خبری دیروز، به مرور نکات مهم بازی تیمش برابر باشگاه سابق پرداخت.

 

رشد با «بچه ها» (1)

 

از زمانی که اینجا بازی می کردن بازیم پیشرفت زیادی کرده است و حالا به عنوان یک فوتبالیست احساس بلوغ بیشتری می کنم، اما لیون جایی است که من 3 سال فوق العاده را در آن سپری کردم که بخش مهمی از دوران حرفه ایم بود.

 

اولویت با 3 امتیاز

 

دو بازی پشت سر هم ما با لیون بسیار مهم است چرا که امتیازات میان راه تیم است و شانس صعود یووه را این بازی ها تامین می کند. با این همه ما برای بازی فردا به بهترین شکل ممکن آماده می شویم. ضروری است که نتیجه ی مثبتی بگیریم تا شانسمان را صعود از گروه را افزایش بدهیم و اعتقاد دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

تهدید فرانسوی

 

لیون با داشتن نبیل فکیر و الکساندر لاکزاته دو مهاجم سطح اول دارد، آنها می توانند تیم حریف را زیر فشار فراوانی قرار دهند، اما ما به دنبال این هستیم که حتی از آنها هم خطرناک تر باشیم. درست است که لیون وضعیت حساسی دارد، اما من مربی و بازیکنان این تیم را می شناسم. در کل، این دوره های سخت زیاد طول نمی کشند و می دانیم که بازی فردا بازی آسانی نخواهد بود. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا به جمع 16 تیم پایانی راه پیدا کنیم.

 

راهبرد ضربات آزاد

 

پائولو ضربات آزاد را بسیار خوب می زند و اگر ضربه ی آزادی به دست بیاوریم، اول از همه باید ببنیم از کدام سمت زمین است. و معمولا بین خودمان همان جا تصمیم می گیریم که چه کسی بزند. مهم این است که ما کاشته زن های ماهری دارین که می تواندد گل بزنند و به کل تیم سود برسانند.

 

بوفون بهترین است

 

جیجی کاپیتان ماست. باور ندارم که روزهای بدی را می گذراند. او هنوز هم دروازبان شماره ی 1 جهان است. هر دوران حرفه ای فراز و نشیب های خودش را دارد و فردا او بار دیگر به ما نشان خواهد داد که او در پست خودش بهترین است.

 

1 ― لقب تیم لیون


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: